Veel gestelde vragen

Hier vindt u antwoord op enkele veel gestelde vragen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien u op werkdagen voor 16:00 uur bestelt, sturen wij uw bestelling dezelfde dag nog op. Dan hebt u uw bestelling dus al na 1 dag in huis. In overige gevallen sturen wij zo spoedig mogelijk uw bestelling op.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Wij werken met het betaalsysteem Multisafepay. U kunt daardoor met iDeal, Visa, Mastercard, Giropay, Bankoverschrijving en nog met vele andere betaalmethoden betalen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, u ontvangt een bevestiging van uw bestelling op uw emailadres. In die email vindt u de link waarop u kan klikken om uw bestelling te voltooien.

Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?

Ja, u ontvangt een bevestiging van uw betaling op uw emailadres.

Hoe werkt de online afslankbegeleiding?

U kan op werkdagen contact opnemen met onze medewerkers. U kan 24/7 inloggen op deze website. Daar vind u aanvullende recepten en tips van gebruikers van Momentum.

Ik weet mijn inlog voor de website niet (meer), wat nu?

U kunt uw gebruikersnaam en/of wachtwoord opvragen of resetten met behulp van uw email-adres. U kunt dit doen bij Mijn account.

vergrootglas
  • Binnen 27 dagen afvallen
  • Natuurlijke afslankkuur
  • Complete kuur met extra's
  • Gratis bezorging in NL
  • Online begeleiding

Bestellen

Contactgegevens

Momentumkuur

Bio-HCG-kuur

Postadres:
Maliebaan 42
3581 CR  Utrecht

Klantenservice:

Ma t/m vr 09.00u - 17.00u

+31 (0)33 - 489 05 10

Email via ons contactformulier

Veilig betalen

Multisafepay Betaalsysteem

Betaalmethoden Multisafepay Betaalsysteem